Monday, August 24, 2009

apa yang kurang

apa...
dan apa..
mengapa...
dan kenapa...

argh..!
aku serik dengan keadaan ini.aku benci.aku tak suka.aku takut.itu yang sebenarnya.walau tak menaruh harapan.tapi ia tetap ada.sekelumit mana pun ia tetap ada.tak dapat disangkal.itu yang membuatkan terasa sakit.

bagai terasa ada yang kurang.sudah sedaya upaya untuk mencuba.bah kan benteng sudah dipersiap.tapi masih dapat menembusi.bilang tak ingin dan tak akan.tapi ia tetap terjadi.bukan dipinta tapi ia tetap berlaku.

sesuatu yang kompleks dan sukar untuk dimengerti.indah tapi berbisa.sakit apatah lagi.
maka
bilang si polan i love u sayang.
bilang si polan i miss u sayang.
tak cukup itu
bilang si polan lagi terima kasih sayang.
dan lagi..lagi..lagi..

bukan bosan.sejuk hati sebenarnya.tapi ikhlaskah.itu aku tak tahu.
kerna aku pnya masalah tentang keraguan.
selalu aku meragui.
tapi ada sebabnya.
aku ikhlas.ya seikhlas2 hatiku.
ku terima segalanya.walau aku tahu siapa dia dan apa ceritanya.walau terpisah jauh.aku cuba.
dan aku masih belum ingin utk mengalah mahupun berundur.
cuma aku tak pasti.
dia bagaimana.seperti aku kah juga.
mula utk meragui.mula utk terfikir.
cukup.
aku sakit memikirkannya.tapi hipokrit kalau aku tak mengaku.
kini segalanya mula berantakan dan bercelaru.maka aku cuma mampu utk menanti kesudahan itu.
apa2 pun segalanya belakang hari boleh cerita.dan aku tahu aku kuat.ya.aku yakin.aku mampu utk terima apa shja jika itu yang berlaku nanti.

maka
tiada lagi bilang si polan sayang i love.
sayang i miss u.
terima kasih sayang.
lagi..lagi..dan lagi..

tutup cerita.tamat.





p/s: aku sudah mula bertudung.mulanya agk kekok.tapi aku kena biasakan.
bkn kerna paksaan tapi hati terbuka utk berubah.lebih2 lagi dbulan mulia ini.
hee....peace
xoxo:
gadis_blur

No comments:

Post a Comment