Monday, December 28, 2009

sudah 3 tahun

fuhh...
3tahun adalah satu jangka masa yg agak lama.
terima kasih sebab masih sudi jadi kawan aku yg terbaik diantara yg terbaik.
semalam dan 3tahun yg lepas..banyak memori dan banyak gak pergaduhan.huhu
aku taw aku bukan kawan yg perfect tapi sentiasa cuba utk ada jika kamu perlu aku.

kiera thanx for being my friends for all this 3 year.aku minta maaf sebab jarang contact tp aku tetap ingat kat ko.huhu
aku sayang persahabatan kita.n aku harap kau gk mcm tuh.

aku tak sangka dh 3tahun kita kawan.dan biarlah kita kawan dunia dan akhirat.amin..
tiada kata yg dpt diungkapkan utk menggambarkan hubungan sahabat itu.
so cukuplah kau tahu aku sentiasa ada bila kau perlukan aku.

271206-271209
love n peace
4 u my friends
kiera ..

No comments:

Post a Comment