Tuesday, December 15, 2009

entri yang mengarut.

sekadar mengarut ketika jam menunjukkan 12malam.
sepeket ipoh white coffee telah memadamkan keinginan aku untuk tidur.pergh!
memang berkesan utk siapa2 kat luar sana yg nak berjaga malam.gerenti hilang kantuk. so...apa lagi.kome pegila beli ye.terdapat kat mana2 pasar raya yg berdekatan je.

sudah 5minit berlalu.
aku blur..malam yang tandus.
ke aku yang ketandusan.ini tidak boleh jadi.dahla xleh tidur,satu benda pun xda yg mampu menarik minat.

10minit lagi..
masih dalam keadaan yang sama.ingin bermimpi tapi katil semakin jauh.huhu
maka bila la agaknya aku akan tertidur?ish3....
bila agaknya aku akan terjaga sedangkn waktu sekarang sudah 12setengah.mampukah aku bangun awal pagi nanti.
kang..tak pasal-pasal mandi free pula.brrr! sejuk lak tetiba.hehe

5minit kemudian..
ok.aku rasa sekarang kesan ipoh white coffee sudah hilang taring.haha! maka dengan senang hati aku nak pilih mimpi untuk malam ni.
katil oo katil here i come..!
zzzZZZZ...

No comments:

Post a Comment