Saturday, December 12, 2009

arrrgggghhhh!

apa salah aku..
huhuhu...
makcik oo makcik oo...
saya dh bgtaw la td saya nk duduk kat tepi tuh.
makcik tu yg pekak badak.
ikut sedap mulut dia je nak maki2 aku.
nasib baik lah mak aku tak ajar aku kuang ajar ngan org yg lebih tua.
tapi aku panas sgt dia blh2 cakap mak bapak tak ajar aku.ni boleh menaikkan amarah aku.tapi cool dl.aku malas nak sampuk apa2 je yang dia cakap sepanjang jalan pulang tu.sebab kalau aku meyampuk gerenti perang dunia ketiga bakal meletus!!
dan maybe disebabkan aku berdiam diri je membuatkan dia tak puas hati.hahahahahahah!
ambik ko.aku memang stone cold la makcik.cakap je la berjela2 aku xkesah.pekak kan telinga je.
lagi pun mmg patut aku diam.kan3...
kalau tak .... hanya Tuhan saja yang tahu.
tapi aku mmg tak puas hati betol la.....!!!! aku tak salah....!
arrrrgggghhhhh.....!!

2 comments:

  1. memang kO nda bsalah....
    dia yang melebih hot...
    sesuai yg dckp tu dtujukn kpd "BABU HOT"
    BABU tak bermaksud Bab*

    ReplyDelete
  2. ya..
    mmg aku tak salah pun.
    takpalah tu hr dia.

    ReplyDelete