Sunday, January 22, 2012

yang semalam hari ini punya cerita

part5:

bersiar-siar rancangan pada hari ini.
jauh dan jenuh perjalanan yang harus diambil.dan tanpa disangka sesuatu kejadian telah berlaku.CUAK! ya.itu yang aku rasakan pada masa itu.tanpa keseimbangan pada mulanya membuatkan jantung aku pecut 100m.

serius ini yang pertama kali.kalau kau lah kau tak cuak kah?
oh ya.mesti kau tertanya apakah yang telah berlaku.tapi bagi aku ini pengalaman yang tak boleh dilupakan.aku tahu bagi kau mungkin sudah merosakkan plan kau pada hari itu.its ok lah.sekurang-kurangnya aku bukan gadis gedik yang tak sanggup berpanas bersama kau kan.aku masih bersama kau biarpun ketiak aku berpeluh sakan.haha!

serius dear.kau janganlah malu dengan apa yang berlaku.kau tak macho kalau kau rasa ia merosakkan hari kau.haha! memang aku penat tapi sekurangnya aku ada memori yang aku takkan lupakan.

kau jangan risau aku bukan macam perempuan lain yang hanya suka suki begitu.kau cuma perlu selamba ok.sudah cukup.dan terima kasih untuk kelmarin.aku tahu kita berebut benda alah ni

dan pengakhirannya aku yang dapat benda alah ni thanx.

kau.sorrylah terpaksa menyusahkan kau.aku memang suka makan kepak ayam.memang favret gila aku.kau bagilah aku makan banyak tentu aku dapat habiskan dengan izin Allah.hee

kau..sekali lagi.sorry aku memang penat sangat dan bukan taknak sambung journey kita.tapi aku memang sudah tak mampu.mungkin kerana pengalaman itu.sakit segala sendi aku.dan effect pada pagi tadi seluruh kaki dan belakang aku sakit.huhu! tapi sekali lagi jangan ambik hati ok.

sayang kau ketat2.selamat bercuti dan next time aku pergi lawat kampung halaman kau ok.

p/s: thanx for this novel you had bought me.
ohya.kejadian tu sebenarnya tayar motor pancit.haha!

No comments:

Post a Comment