Wednesday, June 9, 2010

hari2 yg menyampah dan menyakitkan hati

penat bila sllu mcm ni.tp inila kehidupan.
penat bila dimarah tnpa alasan yg logik.
tapi inila realiti.
penat bila diri sllu dprsalah.
tapi inila hakikatnya.

sampai bila mcm ni.sabar pon ad tahapnya jugak.mahu sampai aku brtukar jadi raksasa ka baru suma ni akan brhenti??
aku xda masalah ngan persekitaran tmpt aku praktikal tp org2 yg ad kt sisi aku.smpai bila xnk cuba phm aku.smpi bla nk aku je yg phm.smpi bla aku mngalah.smpi bla nk dia ja yg menang.
question marks byk sgt......???????
entahlah.....

selagi aku masih mmpu brsabar aku akn brsabar..tp question mark lg..smpai bla??
arrgghh!

hari2 yg menyampah dan menyakitkan hati..
dia mcm tu aku mcm ni kamu macm tu..
macha tu mcm ni.arrgghhh!
macha..macha...
gadapo gadama!!
i hate u!!
stupid bladypool pny driver bus!!!
aku bgtaw mak aku nti.jaga la ko.
kat sini sng ar ko nk buli aku ea.tgu mak aku marah ko,siapla!!
eeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
geram betol la.sakit ati aku ngn macha tu!xprnh2 aku kna mrh dpn org smpi mcm tuh sekali! i HATE him!!

2. Uppa..
-plz dont do this to me..
jgn silent spnjg ms..
i need u n swear i've never cheated..
huhu...




kesimpulan...
kehidupan mmg mcm ni kn...hv to deal with it everyday..try to grow up more faster.
hhahahahah
aku nk jd biul dh..xlm g masok ward mental ar ni.
hahahahahahh!!

p/s: aku ok tp xok.

1 comment:

  1. sape bha tu yg k0 angin sgt ni???

    -adie...나 지 하

    ReplyDelete