Monday, July 20, 2009

bosan

tiada apa menarik perhatian tika ini. malah siaran televisyen juga tidak mampu menarik aku utk menontonnya.
hambar dan membosankan.
urgghh..!!

tiada satu benda pun yang aku blh buat.ini yang membuatkan aku semakin lemas.malam ini terlalu lmbt utk berlalu.
benda canggih sekecik tapak tgn ini pun turut menyepikan diri.di mana mereka2 itu.

aku dilanda kebosanan yang amat.

*mengeluh....

*menarik nafas dalam2 dan menghembuskan secara perlahan..

tika ini aku rindu pd dia..
siapa dia...entah...
aku rindu mengadu padanya..
dia mendengar segala kata ku tnpa byk bicara..
tidak mencelah malah hnya berdiam..
membiarkan aku meluahkn sgla rasa yg terpendam..
sudah terlalu lama aku xpedulikan dia..
rasa berdosa yg amat..
aku terasa hina dan kotor..

*termenung seketika...

smpai bila harus begini..
aku diburu rasa rindu ini...sungguh ini bukan omongan kosong.
baru kini ku terasa..
hilang dan tercari2...

hurmmm.....
malam masih pnjg..sedari tadi aku berhadapan menatang empat segi ini.tapi kotak fikiran ku kosong dan terbang entah ke mana.aku tak mampu utk mentafsir sebarang data.fokus ku lari...
ermm...
lenguh seluruh badan ini..sudah beberapa hari aku menjadi ketua chef di rumah ini.segalanya aku yang buat.sampai suatu saat aku terasa sprti ingin menghamburkan semua barang yang ada.memecahkan pinggan mangkuk dan menyepahkan barang2..tapi bila difikirkan balik aku juga yang akan mengemasnya kembali.semua ini bodoh..! teramat bodoh..
aku kah yang bodoh itu..entah..mungkin juga..ha ha ha!

*mengeluh....

sepanjang minggu ini emosi ku tak menentu..bercelaru..dan mudah melenting..
biasalah perubahan hormon.tp aku kesian dgn mangsa kemarahanku..budak2 itu tidak mengerti.jauh sekali utk berkongsi rasa.
hurmm...

*diam...

cuba utk fokus...aku masih tercari apakah mksud seseorang itu..
dulu dia tidak begitu..knpa kini baru dia nk muncul lagi..aku sudah tak perlukan dia dlm hidupku.dia membuatkan aku tidak keruan.apa yang hendak diberitahunya hingga orglain tidak blh tahu.meminta aku utk merahsiakan.tapi hingga kini dia belum memberitahu apa sebenarnya perkara tersebut.aku tak suka menunggu.lbh2 lg apa yg ingin disampaikan olhnya..
arrggghhh...!

. . . . . . . . . . . . . . . .

aku bosan...
malam ini sungguh membosankan...
namun aku tak pernah bosan dgnNya..
........

1 comment: