Tuesday, December 13, 2011

kisah semalam

part 4 :

ok..semalam.dengan otak yang blur dengan minda yang bercelaru.
aku dengan penuh yakin sent message kat en.sepupu.
"miss u"
haha
dan2 berlarutan masuk ke bab yang aku memang xnak sentuh sepanjang aku dalam mood exam.
cis..
don't worry en.sepupu..aku taw ko care pasal aku.ko memang tak suka aku kena buat macam tu.eya...
sabar k..
sampai masa semua ni akan berakhir.semuanya tak pernah yang terbaik untuk aku.
kisah semalam tu buat aku betul2 hilang mood.hilang kosentrasi.

sangat dilema yang cuba untuk aku hindari.
en.sepupu dan kawan2 sekalian.aku hargai korang.
kisah semalam tu akan tamat bila sampai waktunya.
pesan en.sepupu
"jangan pernah ada rasa cinta untuk dia...bleh?"
eya...itu dulu.sekarang sudah kurang.
jangan risau k en.sepupu.

terima kasih kerana risau.
sayang en.sepupu...^_^

No comments:

Post a Comment