Friday, July 8, 2011

kita yang jauh berbeza

satu entry yang aku tak tahu ingin huraikan.bukan kerana aku kehabisan idea tapi aku kelu dan aku keliru.
kita yang jauh berbeza.aku kau dan dia.tiga orang yang amat berlainan watak dan jantina.aku bukan rupawan dan juga jelitawan.aku cuma biasa.aku seperti mereka2 yang lain.ingin menyintai dan dicintai.tapi kini aku tak ingin sudah.cukuplah.apa yang berlaku semestinya sudah sememangnya akan berlaku.kita semakin jauh berbeza setiap masa.perubahan berlaku setiap hari.walau masih masa sama tapi tetap ada sedikit.
hari ini.semalam dan masa lalu.aku tetap terima.perbezaan itu berlaku demi perubahan yang mungkin baik atau sebaliknya.masa mungkin merawat segalanya dan juga merawat luka.tapi yang pasti ia takkan padam.semakin jauh kita berada.semakin berbeza kita.aku mungkin akan berhenti untuk seketika.tapi tetap akan meneruskan langkah.
jatuh aku bangun aku.menangis aku senyum aku.aku juga sendiri.kerna kita yang semakin berbeza.
entry kali ini cuma cetusan dari lintasan hati.yang ketika akal berada dalam tahap waras dan stabil.














p/s: sedikit keliru dengan apa yang cuba disampaikan.
ya....i am a psycho.

No comments:

Post a Comment