Tuesday, April 12, 2011

ini kali la.

*diam dan mengeluh...

ini kali penentu segalanya.aku bukan minta yang bukan2.aku tak pernah menyesali apa yang sudah berlaku.tapi mungkin kau.salah kah aku?
oh tidak...sampai bila harus begini.bukan aku tak faham.tapi cara kau sangat2 buat aku terikut sama.kau serang aku.bukan aku melawan tapi aku terpaksa berlindung.untuk apa.bukan untuk kepentingan aku sendiri.tapi bersama.

ini kali la.aku tak tahu nak buat apa lagi.sudah puas aku terangkan.sudah puas aku cuba luahkan.tapi pernahkah kau mendengar.aku yang salah.aku yang tanggung segalanya.aku tak pernah ada niat untuk buat semua ni.kadang-kadang aku terfikir.ni hukum karma.ya..untuk kau dan aku.kita berdua yang sama.

jangan cuba lari.dan aku akan cuba untuk bertahan.tapi kau.bolehkah ada untuk aku.kita sama tertekan.kita sama menghadapinya.

ini kali la.aku buntu.kau begitu.diam saja.itu yang kau tahu.kenapa.sampai bila.
hilang ka sudah?jawab aku....tapi kau tetap diam bukan.
semuanya aku.aku juga macam aku.

ini kali la.aku tak tahu nak buat apa lagi.
mungkin cukup sudah.aku takkan menangis lagi.

*berharap dan sentiasa akan berharap.aku tunggu.

No comments:

Post a Comment