Saturday, October 10, 2009

modenisasi ker?

kini aku sudah terlebih advance.mungkin.aku pun tak tahu.
dulu aku buta I.T kini agak mahir la kot. hahaha!
masih sedikit bebal sebenarnya.hehe! tapi kini aku sudah punya beberapa link.
sila lihat ya:

myspace= sllu on9
facebook= baru sahaja
wordpress= sudah lama xupdate

beberapa link di bawah ini belum/xmenarik menarik perhatian aku.
sila lihat ya.

twitter= aku xtahu apa kebenda ni.
friendster= dh lapuk dan aku dh jarang on9.
hi5= bnyk invitation tp aku mls nk join.
tagged= bnyk org negro.
zorpia= entah aku pun xtahu.

kalau diikutkan byk lagi sebenarnya tapi aku dh xingat. dan menatang yang bernama muka buku dlm bahasa melayu ni pun baru je aku wat.function dia pun aku belum pas lagi.

ish3...
idak la teman tau.hahaha
tengah bertatih lagi ni.kot2 nanti dah terer blh la temberang skit kan.hahaha.
apa nk jadi la anak pakcik yusop ni.dah mereng agaknya.yeke..?
tak lah..
apa2 pun maybe pasni addicted to FB dh..kot2 dh xlyn g mesepes.hahahaha
blh ke cmtu?kwn baru 2 je dh nk menemberang.betul la dh mereng agaknya.huhu

ok la..esok2 aku update lagi k.xtaw la sape yang lawat blog aku ni.huhu
hope sudi2la payung ek..

p/s: sayang awk en.paik

No comments:

Post a Comment